Isteri Sakit Hingga Buang Air Besar Keluar Benang Kuning. Apa Yg Diberitahu Ustaz Ini Buat Aku SEDIH Kerana…

Isteri Sakit Hingga Buang Air Besar Keluar Benang Kuning. Apa Yg Diberitahu Ustaz Ini Buat Aku SEDIH Kerana… - Hey Sob, Mz Manma kali ini bakal bagi informasi Mz Manma yang akan menjadikan hidupmu lebih berkesan dengan judul Isteri Sakit Hingga Buang Air Besar Keluar Benang Kuning. Apa Yg Diberitahu Ustaz Ini Buat Aku SEDIH Kerana… yang telah Mz Manma persiapkan dengan matang untuk anda baca semua. Semoga informasi kali ini yang di sajikan mengenai Artikel Trending, dapat anda menjadikan kita semua manusia yang berilmu dan barokah bagi semuanya.

Judul : Isteri Sakit Hingga Buang Air Besar Keluar Benang Kuning. Apa Yg Diberitahu Ustaz Ini Buat Aku SEDIH Kerana…
link : Isteri Sakit Hingga Buang Air Besar Keluar Benang Kuning. Apa Yg Diberitahu Ustaz Ini Buat Aku SEDIH Kerana…


Demi Allah apa yang aku ceritakan segalanya adalah benar dan hanya minta pendapat tentang cerita yang aku kongsikan ini.
Sejak beberapa bulan ini aku tengok isteri selalu sakit sampai pucat, katanya letih jaga anak. Aku faham tapi minggu lepas dia mengadu yang badan dia rasa bisa-bisa sampai muntah darah setiap hari.
BUANG AIR BESAR KELUAR BENANG KUNING
Aku bawa ke Klinik, Doktor periksa luar dan dalam tapi tak jumpa keputusan penyakit apa yang isteri aku sedang alami. Mak mertua pujuk aku supaya pergi berubat dengan seorang Ustaz tapi aku keberatan.
Selepas tiga hari sakit itu jadi teruk sehingga isteri aku rasa sakt teramat sangat sehingga buang air besar keluar benang berwarna kuning dan tak dapat menjaga anak kami.
Aku bergegas bawa isteri jumpa seorang Ustaz. Dia mungkin pakar dalam hal-hal macam ni, kata mak mertua aku.
Sampai je rumah Ustaz itu, sakit isteri aku ni jadi makin teruk. Ustaz tu cuba baca ayat-ayat suci dan hembur ke seluruh badan isteri aku dan diberi minum air tawar.
Ternyata benda-benda asing banyak keluar melalui muntah.
Selesai rawatan, isteri aku rasa lega dan dah tak sakit. Aku bawa dia berehat di dalam kereta.
BAPA SENDIRI HANTAR BENDA
Ustaz tu tepuk bahu dan suruh aku duduk dulu, sebab ada sesuatu yang dia nak ceritakan.
Ustaz tu cakap, ada orang hantar ‘benda’ kat isteri aku dengan niat nak isteri aku mati. Sebabnya orang yang hantar itu hatinya busuk dan memang nak isteri aku mati masa isteri aku bersalin dulu tapi Allah panjangkan umur isteri dan anak aku.
Kata Ustaz tu, orang yang hantar ‘benda’ tu adalah bapa aku sendiri.
Aku sedih dan kecewa, aku tahu Ustaz ni boleh baca orang, dia tahu sebab dia pengamal perubatan.
KERANA DENDAM
Ustaz pesan pada aku, supaya lebih berhati-hati. Bapa aku hantar pada isteri aku sebab dendam.
Dendam bertahun lamanya kerana tak dapat kahwinkan aku dengan anak kawan karibnya. Aku kahwin pun, keluarga aku tak hiraukan isteri aku, buat cincai.
Dari situ aku tahu detik dugaan isteri aku jadi menantu bukan pilihan. Sampai sekarang aku rasa bersalah dengan keluarga dan isteri aku sendiri.
Aku kesiankan anak aku yang masih kecil. Patutkah aku memaafkan bapa dan keluarga aku? Aku buntu.


Sekianlah artikel Isteri Sakit Hingga Buang Air Besar Keluar Benang Kuning. Apa Yg Diberitahu Ustaz Ini Buat Aku SEDIH Kerana… kali ini, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Isteri Sakit Hingga Buang Air Besar Keluar Benang Kuning. Apa Yg Diberitahu Ustaz Ini Buat Aku SEDIH Kerana…


Anda sekarang membaca artikel Isteri Sakit Hingga Buang Air Besar Keluar Benang Kuning. Apa Yg Diberitahu Ustaz Ini Buat Aku SEDIH Kerana… dengan alamat link https://mzmanma.blogspot.com/2018/01/isteri-sakit-hingga-buang-air-besar.html

Subscribe to receive free email updates: